Tisztelt Partnerünk!

Legfrissebb hírlevelünkben az ÚJ Európai Gazdasági magazinnal készített interjút olvashatják, ismertetjük legújabb munkáinkat, valamint az infokommunikációs szektort érintő friss hírekből ajánlunk.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!

DIGITALIZÁCIÓ A TELEFONÁLÁSBAN

A vállalkozások működési folyamataiban egyre nagyobb szerepe van a partner kommunikációnak, természetesen igaz ez a cégen belüli közreműködő munkatársak együttműködésére is. Ezen a területen a "VOIP" alapon működő telefonálási lehetőségek meghatározóvá váltak.  Ezt a folyamatot képes hatékonyan támogatni a FixConnect Kft. a VOIP alapokon működő kommunikációs eszközeivel és az ezekhez kapcsolódó támogató szoftverekkel. Wahl Zoltán ügyvezető igazgató úrral, e terület szakértőjével járjuk körül a digitális kommunikáció folyamatait.

EUGM: Roham tempójú elterjedését tapasztaljuk a telefonálás területén - az internet (VOIP) alapú telefonálás technológiájának. Az okostelefonok elterjedésével ez a telefonálási megoldás szorosan tud kapcsolódni a GSM technológiákhoz is. Milyen lehetőségek rejlenek a két technológiai megoldás összekapcsolásában.

Wahl Zoltán: Munkatársaimmal mi is nap, mint nap tapasztaljuk a VOIP rohamos terjedését. Cégünkhöz beérkező érdeklődések középpontjában is ez a technológia szerepel. Vizsgáljuk meg, hogy mit is takar ez a kifejezés, hogy "VOIP". A technológiának köszönhetően a hagyományos telefon hálózatokon folytatott beszélgetések a háttérbe szorultak és átterelődtek az internet adathálózatára. Ennek köszönhetően egyszerűen össze kapcsolódhatnak a számítógépek, számítógépes hálózatok és nem utolsó sorban a GSM telefonok is bekapcsolódhatnak ebbe a folyamatba. A "VOIP" alapú telefonbeszélgetések egyik legnagyobb előnye a költséghatékonyság. A hagyományos beszélgetések percdíjaihoz képes nagyon jelentős megtakarítás érhető el ennek a technológiának az alkalmazásával. A VOIP szolgáltatásokhoz kapcsolódóan telefonszámokat is lehet igényelni. Ezek között lehetséges a földrajzi alapon kiosztott körzetszámú és az úgynevezett nem helyhez között nomadikus szám („21”-es körzet) igénylése is. a hívófélnek az ezen a számok felé irányított hívásai is a kedvező percdíjú költségekkel lehetségesek.

EUGM: Rohanó világunkban szinte minden vállalkozásban közreműködőnek az időhiánnyal kell megküzdenie. A kommunikáció viszont megköveteli a hatékony kapcsolattartást. Önök milyen megoldásokat tudnak kínálni ennek a problémának a leküzdésére.

W.Z.: Elsősorban a hatékony telefonálást támogató "VOIP" alapokon működő telefonközpontjanikat szeretném kihangsúlyozni. Ilyenek a "FixVoIP Light Edition" rendszereink. Ezek a berendezések több szinten is képesek támogatni a telefonálás hatékonyságát.

Kezdjük azzal, hogy központjaink valamennyi műszakilag megbízható VOIP szolgáltatást kínáló hálózattal probléma mentesen képesek együttműködni. A berendezéseinkhez hagyományos (analóg) és voip alapú (IP) telefonkészülékeket is lehet párosítani. Természetesen párosíthatóak a különböző ,,soft-phone” megoldások is.

A telefonközpont szolgáltatásai közé tartozik a bejelentkező szövegek alkalmazásának lehetősége is. Ennek a szolgáltatás alkalmazása nagyon fontos a napjainkban életbe lépett GDPR előírásainak megfeleléséhez A beszélgetések rögzítése is lehetséges, amely lehet automatikus, de lehetőség van az egyedi beállításokra is.

A kulcsrakész szolgáltatások érdekében VOIP készülékeket széles skálában tudunk kínálni. Több neves és megbízható márka IP telefonkészülékei között lehet válogatni. Ezek között megtalálhatóak. Palettánkban megtalálhatóak többféle vonalas és a videó telefonálást is támogató készülék, valamint felfűzős rendszerű IP telefonok is.

Értjük ez alatt azokat az IP telefonokat, melyek két RJ45-ös aljzattal rendelkeznek, így gyakorlatilag Layer2-es szinten egy két portos switch, magyarul kapcsoló van beleépítve. Így a számítógépes munkaállomások elé beköthetőek, s ezáltal nincs szükség plusz kábelezésre, és nincs szükség plusz kapcsolóra, switchre. Ha egy munkaállomásra egy adatvezeték érkezik, ezen működhet PC és telefon együtt. Így egy kis irodának a telefonos és adathálózata egyben oldható meg.

EUGM: Az előzőekben említette a GSM kapcsolódás lehetőségét is. Hogyan lehetséges ezt megoldani.

W.Z: Valóban ma már egyszerűen lehet összekapcsolni az IP alapon működő telefonálást a GSM technológiát alkalmazó telefonokkal is. Ennek előnyeit főképpen az okostelefonokat használók tudják kihasználni. Ez úgy lehetséges, hogy a telefonközpont mellé rendelünk egy GSM adapter-t, amely gyakorlatilag minden telefonközponthoz illeszthető modul.

A "Least Cost Routing" szolgáltatása a központoknak arra jó, hogy megvizsgálja a hívott számot, és az előhívókból megállapítja, melyik fővonal felé a legolcsóbb küldeni a hívást. Képzeljük el a szituációt, - hogy a munkatársát a mobiltelefonján hívja. A központ eldönti, hogy a GSM adapter felé kell küldeni a hívást, amiben céges-flottás SIM kártya van, és - így munkatársaival bármikor ingyen beszélhet a kényelmes irodájából is, - vagy a VOIP kapcsolaton keresztül megy ki a hívás. Ez a megoldás biztosítja többek között a gazdaságos percdíjak elérését. Meg kell jegyezni, hogy ma már több olyan VOIP szolgáltató is elérhető, akik által a mobil irányba menő hívásokat is nagyon kedvező percdíjakon lehet bonyolítani.

EUGM: Említettük a költséghatékonyságot is, A saját fejlesztésű "FixVoIP Light Edition" rendszereik még milyen szolgáltatásokat képesek nyújtani.

W.Z.: Telefonközpontjaink használata kisvállalatoknál is további pozitívum az, hogy az eszköz keveset fogyaszt, nem található benne mozgó alkatrész, illetve megoldható vele USB-s nyomtatómegosztás is.  A FixVoIP Business Edition pedig a középvállaltoknak annyiban tud segíteni, hogy minek után egy komplett PC-re van telepítve az alkalmazás a telefonközpont mellett - előzetes egyeztetés szerint - más szolgáltatásokat is tudunk rajta futtatni (web -és fájlkiszolgálás). További előnye a VoIP rendszereknek, hogy szoftver alapon működnek, így programozásuk megejthető interneten keresztül is, illetve frissítések segítségével újabb funkciók állíthatóak csatasorba. A más rendszerekkel történő integráció, mint például a CRM rendszerekkel való együttműködés pedig hasznos időt takarít meg.

EUGM: Említette a más rendszerekkel való együttműködéslehetőségét. Példaként ismertetne még ilyen megoldást.

W.Z.: Ezen megoldások közé tartozik a nálunk elérhető "call center" szoftver is. A rendszer alapja: a HP MicroServer. Ez az Asterisk alapú szoftver: kimenő irányú call center megoldás. A Google Chrome böngészőben futtatható operátori felület segítségével semmilyen egyéb eszközre, szoftverre nincsen szükség a Call center üzemeltetéséhez. Csupán egy PC, egy headset, és az ingyenes Chrome telepítése elegendő. A felület további chat funkciót is lehetővé tesz az operátorok között a hatékony kommunikációhoz akár hívás közben is. A böngészők szinte minden hálózaton gond nélkül működnek. Termékünket a konkurens megoldásokkal szemben egyszer szükséges csak megvásárolni, további költség csupán a telefondíj. Természetesen a beszerzéshez fizetési könnyítést tudunk biztosítani, de lehetséges a bérleti konstrukció is. A rendszer alkalmazása akkor biztosít költséghatékonyságot, ha az adott vállalkozás - jelentős partnerkapcsolat bonyolít. A hívásokat automatizálni lehet, és támogatni lehet több felhasználó munkáját is. a beszélgetésekhez kapcsolódó információk rögzíthetőek.

EUGM: Beszélgetésünk során kiderült, hogy egy fejlett innovatív gondolkodású vállalkozás a FixConnect Kft. Az innovációt jellemzi a folyamatos fejlesztés is. Milyen fejlesztési irányt határoztak meg a közeli jövőre vonatkozóan.

W.Z.: A FixConnect Kft. egy klasszikus mikró vállalkozás, de meghatározó stratégiájához tartozik a folyamatos fejlődést szolgáló szoftver fejlesztés is. Tisztába vagyunk azzal, hogy a jelenlegi trendek a felhő szolgáltatások irányában fejlődnek. A következő fejlesztési projektjeink egyike is egy ilyen megoldás irányát kívánja szolgálni, - nevezetesen azt, hogy a telefonközpontunkat a "felhőbe" tudjuk költöztetni.

EUGM: Kedves Igazgató úr! Nagyon köszönöm a segítségét, hogy segített egy kicsit körbejárni az IP – VOIP telefonálás lehetőségeit.

W.Z.: Én is köszönöm a lehetőséget. Szeretném még felhívni az érdeklődők figyelmét, hogy cégünk a Modern vállalkozások programjához kapcsolódva a "Vállalkozz Digitálisan" program minősített beszállítójaként támogatást tud nyújtania az ehhez a területhez kapcsolódó pályázatok esetében a projektek kidolgozásához.

Kiemelt munkáink

Axelberg Zrt.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (HP Proliant Gen10) alappal, VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Grandstream GXP1610, GXP1625 és GXP1628 készülékekkel), valamint Hangrögzítés, Hívásnaplózás, IVR, Hangposta és Contact Center integrációval.

SAS Ház Ingatlanhasznosító Kft.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (HP Proliant Gen10) alappal, VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Grandstream GXP1615 és GXP12130 készülékekkel), valamint Paiging/intercom funkciókkal a kiemelt mellékállomásokra.

Az 5G az európai élvonalba röpítheti a magyar gazdaságot

"A szellemvilágban nincsenek nagy országok és kis országok, nincsenek országhatárok; minden ország akkora amennyivel hozzájárul az emberi haladáshoz" -- idézte a tudományos innovációk jelentősége kapcsán a Nobel-díjas Szentgyörgyi Albert gondolatait Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Forrás / teljes cikk: https://computerworld.hu/tech/az-5g-az-europai-elvonalba-ropitheti-a-magyar-gazdasagot-254417.html

Korábbi hírleveleink: http://www.fixconnect.hu/news/newsletter/

FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
További információk: +36 1 445 0800
info@fixconnect.hu
www.fixconnect.hu

Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább.

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |