![]() |
|
Tisztelt Partnerünk! Aktuális hírlevelünkben FixVoIP rendszerünk újdonságait mutatjuk be, ismertetjük legújabb munkáinkat, valamint az infokommunikációs szektort érintő friss hírekből ajánlunk. Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!
Cessio Követeléskezelő Zrt. - FixVoIP contact center hívás és munkaidő statisztikákKorábbi ügyfelünknél még 2012-ben építettünk ki telefonközpontot, melyet később frissítettünk. Az elmúlt időszakban szoftverfejlesztési igényük keretében bővítettük rendszerünket hívásstatisztikai adatok megjelenítésével. A hívások darabszámára kattintva a hívásadatbázis releváns bejegyzései leszűrhetőek és amennyiben a hívások rögzítettek, visszahallgathatóak. Az alábbi képeken látható felhasználói felületek látványos módon is ábrázolják a telefonos munkatársak hívásainak mennyiségét és eloszlását napi, heti, havi és éves bontásban is.
A fejlesztésben fontos szempot volt, hogy a korábbi időszakokat is meg lehessen tekinteni ilyen módon a hívásadatbázisból. A munkatársa ki- és bejelentkeznek a telefonközpontba munkakezdés és a munkaidő lejártakor, illetve a törvény által előírt pihenőidő és az ebédidő is jól kimutatható az alábbi táblázatban és grafikonon.
Kiemelt munkáink:Heroes Group Kft. FixVoIP IoT Edition (Raspberry Pi3 alappal), VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Grandstream GXP2160, GXP1625 IP, és GIGASET A510IP DECT telefonokkal), IVR licencel. Contisys Artis Kft. FixVoIP IoT Edition (Raspberry Pi3 alappal), VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Grandstream GXP1625 IP telefonokkal), TP-Link PoE switch-el. Kézzelfogható közelségben a 4G-s hanghívás |
|
Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | |