Tisztelt Partnerünk!

Soron következő hírlevelünkben szót ejtünk az AVAYA aktuális IPO500 rendszerének promóciójáról, ismertetjük legújabb munkáinkat, valamint az infokommunikációs szektort érintő friss hírekből ajánlunk.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!

Avaya IP500V2 telefonrendszer egy analóg áráért!

Az AVAYA csomag a következőket tartalmazza:

TIP Office 500v2 telefonközpont
IPO 500v2 licensz kártya (SD)
IP Office Essential Edition licensz
32 egyidejű beszélgetést lehetővé tevő VCM modul
2 portos ISDN2 (4x BRI) fővonali kártya
5 darab Avaya E129 IP telefon
5 darab Avaya IP endpoint licensz

A fenti konfiguráció természetesen tetszés szerint bővíthető további modulokkal és készülékekkel.

AVAYA IP központ és 5 telefonkészülék együtt most csak nettó 320.000 Ft!

Az AVAYA - amely a világ egyik vezető gyártója az IP telefónia területén - kisebb vállalkozások számára készült, díjnyertes IP Office termékcsaládja komplett megoldást nyújt a növekvő vállalkozások számára a telefónia, az üzenetkezelés, a konferenciahívások, az ügyfélmenedzsment és az egységesített kommunikáció terén.

Az Avaya IP Office hat szerver-alapú megoldást kínál (köztük a távmunkás, mobil munkás vagy ügyfélszolgálati munkatárs lehetőségekkel), amelyek megfelelnek az egyes munkavállalói csoportok igényeinek. Ezáltal a kisvállalkozásoknak már nem kell a különböző alkalmazás-opciók közül választaniuk, hiszen a definiált szerepekhez javasolt csomagok már előre összeállításra kerültek. Az Avaya egyszerűsítette a különböző hardver opciókat, így a rendszer kialakításához elegendő az IP Office 500-as, nagy kapacitású hardver-platform. Ennek segítségével akár 1000 felhasználó is támogatott rendszerenként. Így az üzlet növekedésével párhuzamosan javul a skálázhatóság és a hatékonyság. Mindezek mellett a rendszer konferencia-lehetősége a korábbi 64 résztvevőről kétszer 64 résztvevőssé vált.

A több telephelyen működő kis- és középvállalatok számára az Avaya IP Office az üzleti folyamatosságot jelenti, hiszen az egyik telephelyen lévő telefonok képesek lesznek egy másik helyen működő szervert használni ahhoz, hogy helyi szerverhiba esetén is folyamatos legyen a kommunikáció. A rendszer ilyen esetben például képes automatikusan újraregisztrálni a másik IP Office helyre. Így nincs már szükség egy biztonsági második rendszer fenntartására ilyen esetekre, amely által csökkennek a hardver és munkaerő költségek. Az IP Office emellett már böngészőből is elérhető az internetről, amennyiben vékony kliens modellt igényel a felhasználó. Az internet használatával egyszerűbbé válik a szükséges kommunikációs eszközökhöz való hozzáférés, mindezek mellett a rendszergazdák könnyebben tudják telepíteni és felügyelni a kommunikációt.

Az új web-alapú alkalmazások közé tartozik a One-X Portal, amely valósidejű hívásfelügyelettel, jelenlét indikációval és hívásnaplóval javítja a felügyeleti lehetőségeket. Emellett az új szoftver egy új kontakt center statisztikai alkalmazást is bemutat, amely szintén elérhető a weben keresztül. A IPOCC képes nyomon követni az ügyfélszolgálati kiszolgálás sikerességét és az ügynökök hatékonyságát, emellett figyelmeztetni is képes valós időben, amennyiben egyes esetek azonnal kezelést igényelnek. A rendszer segítségével a munkatársak összehasonlíthatják teljesítményüket a munkacsoport átlagával, míg a csoportvezetők értesülhetnek többek között arról, hogy hány ügynök van bejelentkezve vagy hány hívás várakozik.

A kommunikációs lehetőségek kiterjesztésével az Avaya lehetőséget ad a kis- és középvállalatoknak versenyben maradni a jelenlegi, kihívásokkal teli üzleti környezetben. Az IP Office fejlesztései mutatják a vállalat elkötelezettségét aziránt, hogy egyszerűsítse szolgáltatásait és támogassa a vállalkozásokat abban, hogy minél inkább felhasználóbarát egységes kommunikációhoz és ügyfélszolgálati alkalmazáshoz jussanak.

Kiemelt munkáink:

Budapesti Önkormányzat Követeléskezelő Kft.

FixVoIP Business Edition (HP Proliant Gen8 MicroServer alappal) 1TB-os HDD-vel, VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Panasonic KX-HDV130 és 230 IP, GIGASET A510IP DECT telefonokkal), hangrögzítés, hívásnaplózás, IVR és hangposta licencekkel, 1 csatornás FixVoIP GSM interfésszel, az IP telefonok tápellátását PoE switch-ek biztosítják. Integráció, megrendelőnk meglévő CRM rendszeréhez.

Tenyéren hordozott VoIP

Néhány év távlatában a fejlett infrastruktúrával rendelkező országokban a VoIP teljesen kiválthatja a hagyományos telefonszolgáltatásokat. Az üzleti és a magánfelhasználók innovatív szolgáltatásokat kapnak a hangalapú kommunikáció mellé, de fel kell készülniük a technológiaváltásra és számolniuk kell az új biztonsági kockázatokkal is.

forrás: http://computerworld.hu/computerworld/tenyeren-hordozott-voip.html

Korábbi hírleveleink: http://www.fixconnect.hu/news/newsletter/

FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
További információk: +36 1 445 0800
info@fixconnect.hu
www.fixconnect.hu

Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább.

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |