Tisztelt Partnerünk!

Novemberi hírlevelünkben – aktuális híreink között - rövid összeállítást készítettünk mind az AVAYA mind saját VoIP rendszerünk háza tájáról.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel minket!

2011 év díjazottja lett az

Londonban adták át az idei év győztes infokommunikációs (ICT) technológiájának járó díjat. Daniel Shepherd (Vice President) a díj átadó cég európai vezetője, beszédében kiemelte az európai piacokon jelenlévő gazdasági folyamatokat, melyek nagy nyomást gyakorolnak a vállalatok teljesítményére. Véleménye szerint, Európának többet kell tennie a fejlesztések ösztönzése érdekében, a vállaltok számára az erőteljes növekedést a vezető technológiai termékek és szolgáltatások bevezetésében látja. Az esemény csúcspontja a díjátadás volt, melyet 27 kategóriában értékeltek. Az AVAYA az európai vállalati kommunikáció győztese lett 2011 –ben – cégünk által forgalmazott - IP Office termékcsaládjával. (Gratulálunk!)

forrás: frost.com

Kapcsolatban az ügyféllel

Az IT Business cikkében a call - contact centereken ill. a megoldás szállító cégeken túl, az írás választ keres, a jövőbe mutató felhőszolgáltatással kapcsolatos pro és kontra kérdésekre.

 

Az ügyfélkapcsolati iparág a gazdaság egyre több területén kap kulcsfontosságú szerepet. Ennek egyik manifesztációja a divatosan call vagy contact centernek nevezett ügyfélszolgálat. Ahhoz azonban, hogy az ügyfelek elégedetten tegyék le a telefont, számos szempontnak kell megfelelni.

forrás: itbusiness.hu

FixVoIP (saját rendszerünk) híreink:

FŐKÉTÜSZ ügyfélszolgálati rendszerének átalakítása, bővítése

Mondhatnánk, „jövő a jelenben”, hiszen a Kéményseprő Ipari Vállalat jelenlegi Bosch ISDN telefonközpontját egészítettük ki FixVoIP ügyfélszolgálati rendszerrel. Az igény az ügyfélkezelés minőségi fejlesztése - elveszett hívások, nem megfelelő színvonalú híváskezelés és operátori csoport-választás – kapcsán merült fel.

A jelenlegi alközpont csak kis mértékben volt képes intelligensen kezelni a bejövő telefon forgalmat.

A Bosch központtal együttműködő rendszer kifejezetten az ügyfélszolgálat munkáját könnyíti és extra funkciói révén – IVR (intelligens, több mélységű hangmenü vezérelt híváskezelés) munka és ünnepnapokon időzítetten illetve hétvégi üzemben, hangrögzítés, hangposta és a rögzített üzenetek webes elérése – megbízhatóan a mai kor elvárásai szerint üzemel. A desktop userek (IP telefonok) mellett, hordozható mobil-mellék szintén telepítésre került, tovább csökkentve a nem fogadott hívások statisztikáját.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk!

A FixConnect csapata

 

Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább.

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |