Tisztelt Partnerünk!

Soron következő hírlevelünkben az általunk is forgalmazott Panasonic NS500 rendszert részletezzük, ismertetjük legújabb munkáinkat, valamint az infokommunikációs szektort érintő friss hírekből ajánlunk.

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztel bennünket!

Panasonic NS500 IP/Digital PBX

A KX-NS500 kiváló választás azoknak a felhasználóknak, akik a meglévő KX-TD PBX családjukat szeretnék újra cserélni, illetve azoknak is, akik igénylik az IP képességet alközpontjukban, de jelenleg még nem szeretnék használni.

A rendszer főbb jellemzői:
A rendszer teljes kapacitása fővonali oldalon 190 csatorna, míg mellék oldalon akár 288 mellékállomást is képes kiszolgálni (akár 128 analóg és/vagy 128 IP mellék kapacitással).
A szerver hagyományos (TDM) technológiai elven működő kártyákkal bővíthető, mind fő-, mind mellékállomási oldalon. Amikor egy-egy kabinetben az opcionális bővítőkártyák száma eléri a maximális kiépítést, egy bővítő kabinettel egészíthető ki a rendszer, a modulok pedig egy patch kábelen keresztül (min. Cat5e) kapcsolhatók össze. A NS500 PBX természetesen támogatja az IP alapú eszközök csatlakoztatását is, legyen szó SIP alapú VoIP, vagy társközpontoknál használatos H.323-as protokollt támogató fővonalról.
IP mellékállomási oldalon az MGCP protokollt használó NT300-as és NT500-as család, SIP alapon pedig a KX-UT család támogatott.

Panasonic KX-NS500NE Alapkabinet (6 CO, 16 SLT CID, 2 DLC, 2 PFT, 2 port DISA):

  • 6db Fővonal fogadása
  • 16db Analóg mellék hívószámkijelzéssel
  • 2db Digitális mellék hívószámkijelzéssel
  • 2 port DISA automata kezelőrendszer
  • 2db mellékállomás vésztáplálással (áramszünet esetére).

Szolgáltatások:

Beépített automata kezelő:
A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.

Továbbfejlesztett hangposta:
Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS500 összesen 24  csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.

Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése:
A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS500 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.

Call Center megoldás:
Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS500 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.

Communication Assistant (CA):
A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.

Beépített automata kezelő:
A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.

Ajánlatkérés

Kiemelt munkáink

KSB Szivattyú és Armatúra Kft.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (HP Proliant MicroServer Gen8 alappal) 30 mellékkel, VoIP fővonalakkal, OpenVox GSM interfésszel, IP mellékekkel (Cisco SPA508, SPA502 és SPA501 IP telefonokkal, Grandstream IP715 DECT készülékekkel), valamint IVR és hívásnaplózás licencekkel. Üzembe helyeztünk IS710-PN - saját importból származó - kültéri kaputelefon egységet.

Primont-Faktor Zrt.

Infokommunikációs rendszer-telepítésünk az alábbiak szerint készült el:

FixVoIP Business Edition (HP Proliant MicroServer Gen8 alappal) 8 mellékkel, VoIP fővonalakkal, IP mellékekkel (Grandstream GXP 2160 és GXP1615 IP készülékekkel), valamint IVR és hangrögzítés licencekkel.

Közelebb van az 5G, mint gondolnánk

Ahogyan az várható volt, az idei Mobil Világkongresszuson minden az 5G-ről és a vele szorosan összefonódó IoT-ről szólt. A technológia kínálta előnyökre nem kell várni a szabvány 2020-as elfogadásáig, de az üzletileg életképes használati modelleket még most kell kidolgozni.

forrás: http://www.itbusiness.hu/Fooldal/technology/aktualis_lapszam/Trendfigyelo/Kozelebb_van_az_5G_mint_gondolnank.html

Korábbi hírleveleink: http://www.fixconnect.hu/news/newsletter/

FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
További információk: +36 1 445 0800
info@fixconnect.hu
www.fixconnect.hu

Ezt a levelet a FixConnect Kft. online direct-marketing szoftverén keresztül küldtük az Ön e-mail címére. Amennyiben ön mégis kéretlenül kapta a levelet, választhatja a leiratkozás lehetőségét alább.

Honlapunk | info@fixconnect.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem |